11 april, 2007

TIKKEN

Eg e visst med på bloggtikken, og siden eg ikkje klarte å komme meg unna blei eg tikka av Wenche. Så no har eg han. Det e bare å gjør seg klar.
Tikken fungerer sånn at den som blir tikka må skrive reglane for tikken (sånn at andre forstår ka det går ut på), og deretter skrive seks rare ting om seg sjølv. Deretter skal en tikke seks nye, som igjen må tikke sine venner.
Dette blir gøy folkens. Har ikkje leika tikken siden eg va lita.

Her er det du ikkje veit om meg:
1) Når eg går opp midtgangen i kirka (gjør det ganske ofte siden eg synger endel der) så har eg INNMARI lyst å slå flikflak heile veien. Litt rart, for eg kan ikkje slå flikflak... Men eg har lyst til det!

2)Eg blir litt glad når nåkken her i huset har fått eit sår, for då øyner eg en mulighet til å få pirke litt...

3) Eg er det største rotehauet i byen (men det trur eg egentlig folk rundt meg veit) sjølv om eg heile tida planlegg å lage veldig orden og system på alt rundt meg.

4) Eg e vognoman. Har nett kjøpt ny vogn sjølv om eg ikkje skulle gjør det. Bare MÅTTE.

5) Eg e den einaste her i Røverhuset som ikkje er kitlig i det heile tatt.

6) Kvar lørdag og onsdag er eg heilt overbevist om at det er eg som kjem til å vinne førstepremien i lotto.


No veit du det.
Eg har ikkje så mange på lista mi eg, så eg får tikke dei eg har:
Jeanett, Eirik og Elisabeth (hvis du lese bloggen min, då)

Tikken! Du har'an :)

Ingen kommentarer: