25 mars, 2007

Bilderas!

No må du ikkje dette av stolen! Det e berre meg igjen.
Lovde jo å finne nåkken bilder og det man lover skal man holde!!!

Så no tenkte eg å komme med et ras.


Eg har i lengre tid gjort iherdige forsøk på å ta dråpebilder. For deg som ikkje veit ka det er så er det sånne bilder
Men eg fekk det ikkje til... Mine blei sånn

Men heilt ærlig så syns eg det blei litt kult!

Får berre øve videre. Gode råd mottas med takk.


I helga har det vore skikkelig vårstemning. Sola har skint som om ho hadde masse å ta igjen, og det har ho vel egentlig... Deilig har det i allefall vore. Vi har hatt ei aldri så lita bursdagsfeiring i dag. Så no e vi ferdig med endå ei feiring. NO er det lenge til neste. Heldigvis!



Nei, det va desse bildene.Her kjem dei!
















Dette er dei to klatremusene våre. Klatring er det siste nye her i huset og dei to eldste er blitt knallflinke. Eg klarer ikkje se på dei uten å bli kvalm...
Her er vi en tur på kanona. En kjekk plass å være. Her leikte eg sjølv masse når eg var liten. Litt mørkt bilde...

Lysene på bursdagskiva blir blåst ut!



En søt og hårfager treåring!


No er det nok bilder for denne gang. Skal gjør et forsøk på å få tatt bilde av heile skokken i løpet av veka. Må jo ha med bilder til farmor og farfar...

Dåkke får ha det bra folkens!

Ingen kommentarer: