11 juni, 2005

Kom og syng en sang! Jobbe gjør vi dagen lang...

Då var vi i gang! Har vore i huset og begynt å rive ned kjøkken og listverk. Godt å endelig få starte på heimen vår, men det er masse arbeid til oss i tida framover...
Heldigvis har vi mange gode hjelpere rundt oss, så vi blir nok ferdig, skal du se.
Onsdag håper vi på å reise til IKEA for å handle kjøkken. Hvis eg klarer å bestemme meg for kva og korleis... En ting er at vi har gode hjelpere, men dei vil også legge seg opp i alt som skal gjøres. Hundre forskjellige meininger, og det er egentlig litt irriterande. Men vi blir vel enige...

Også denne uka har det vært endel synging. men no er det sommerferie fra alle slike aktiviteter... Godt er det, så vi blir ferdige med huset.

i dag har det vore 100års markering for unionsoppløsningen. Då sang kammerkoret, og så spelte Jennifer Peach i byen. Heller ikkje denne gangen kom eg meg inn og fikk høre på de... Egentlig litt flaut, men sånn er det bare.

Fy søren kor sliten en blir av å bygge hus... Må visst legge meg eg...

Ingen kommentarer: