05 juni, 2005

Effektiv huseier!

No e det jammen ei stund siden sist eg "blogga".
Men så har det vært ei begivenhetsrik uke også, då.... Mandag la vi inn vårt siste bud på huset i Røverhilleren og nervene stod i høgspenn. Tirsdag hadde Chorus Cordium konsert på Kystmuseet, og det var svært vanskelig å konsentrere seg om det som eg faktisk skulle gjøre der...synge... Konserten blei en suksess og det var den påfølgende middagen på Vino også.
Så blei det endelig onsdag og siste frist for innlevering av bud. Med en heil skokk med sommerfugler i magen bestemte vi oss for å ringe og høyre om korleis vi låg an. Og vi hadde høgste bud og dermed blei vi med eitt huseigere igjen. Eg blei så glad at eg måtte beherske meg for å ikkje ta eit "Ronja-hyl" midt i byen... Løpte inn til mamma og fortalte nyheten og gikk på jobb med det største gliset på Florø Barneskole.
Så no er det full planlegging i heimen. Kjøkken, bad, maling og andre finurlige ting. Det er godt eg berre har elleve arbeidsdager igjen, for konsentrasjonen er ikkje på jobb for tida.

I helga har eg vore på Blåtur med jobben, sunge i bryllup og vore på camping på Reed. Effektiv vil eg sei... Blåturen gjekk til Trolleskjæret og vi i komiteen var veldig fornøyd med kvelden.
På Reed var det heilt greit. Værgudane er ikkje heilt med oss for tida, men det har vi bare gitt katten i... Vi kosa oss og slappa av (så godt som det går an med fire barn...)

Så no får eg fortsette planlegginga mi....
C Ya!!!

Ingen kommentarer: