29 mai, 2005

Regn regn gå din veg... Sol sol kom til meg...

No e det ei stund sida sist, men det er intet nytt under solen...
Holder på med forsikringspapirene etter innbruddet. det viste seg at idioten tok med seg meir enn vi var klar over til å begynne med, for alle campingvogn nøklane er vekk og alle vognkorta, så no blir alle låsane bytta ut på vogna.
Husprosjektet går sin gang og. Trur alle i vår omgangskrets er minst like spent på koss det går som det vi er sjøl. Får meldinger og telefoner kvar dag... Vi er heldigvis inne i siste runde og får berre håpe på det beste. hvis ikkje vi får dette huset kjem eg til å bli skuffa atter ein gong, men sånn er det uansett...

Vi skulle egentlig på tur til Reed i helga, men med det ustabile været vi har her, så blei det ikkje nåkke av. På fredag regna det, i går var det flott og i dag har det ausregna igjen...
Kammerkoret var på åpninga av kunstutstillinga i batalden og sang i dag. Ein koselig tur som hadde blitt endå betre om veret hadde vore bra...Det var to kunstnara fra Stord som har utstilling no i sommar. Masse båtar og sjøbuer... ikkje akkurat min stil, men det var fint. Då syns eg faktisk at Gunnhild sine egne bilder er mykje flottare...

I kveld fekk eg jeanett til å lage seg blogg, så no kan eg holde styr på ka ho gjer på i Tigerstaden... Ho lærte meg faktisk forskjellen på am og pm...
am: av senga pm: på senga... Nyttig lærdom for ein grønnskolling...

Ellers har eg så smått begynt på forberedelsane til flyttinga... Har kasta fire boss-sekkar med ting fra loftet i dag. Mest tivolibamser og sko... Heilt unødvendige ting...
Apropo tivoli. Det har byen vært invadert av denne helga. Fekk svidd av nåkken lappar der... Heldigvis er Adrian blitt stor nok til å ta karusell med meg no... for då sleppe eg å reise aleine meir. Tok ein tur og storlo heile tida... det gjorde godt for kropp og sjel. Kan anbefales...
Men bakdelen med dette tivoligreiene er at ungane blir jo ikkje fornøyd uansett kor mange ganger de får kjøyre karusell... Vi forlot tivoliet med en VELDIG sur gutt og ei litt mindre sur jente, så det blir leeeeenge til det blir gått på tivoli igjen...

That's it...

SeeyoulaterAligator......

Ingen kommentarer: