16 mai, 2005

Så sitter eg her då. 16.mai og ingen fest... Har nok vokst fra den delen av mai-feiringa...
Trur eg er klar til morgendagen. Har strøket skjorter og vasket en flekkete bunad. Min bunad har atter en gang krympa i skapet :( Eg fatter ikkje at det er mulig. Å bli så liten bare av å henge i et skap???!!!
Ellers så er det jo meldt en uvanlig kald dag i morra, så det er ikkje sikkert at vi får bruk for anna enn termodress likevel. Det einaste eg ikkje har gjort det er å sy i en knapp som mangler, men det tar eg etterpå...

I helga har vi vore på Reed. Vi har åpna campingsesongen og det var deilig. Har fått kosa oss og slappa av. Dvs eg har ikkje fått kvilt dei små grå, for dette huskjøp greiene det kjem te å ta knekken på meg en vakker dag. I alle fall no som vi har seldt huset vårt og det ikkje er nåkken vei tilbake. Men som dei seier: "Den som intet våger, intet vinner"!!!

No håper vi på varmt og fint 17.mai vær, og en veldig stor porsjon flaks i dei neste budrundane...
E det nåkken som kjenner ei eller en som er synsk, så spør dei om vi får huset då...
Takk på forhånd.. :)

No skal eg sy i en knapp!

Ingen kommentarer: