10 mai, 2005

Den som venter på nåkke godt...

No e eg så spent at eg holde på å drite meg ut... Trond er inne hos takstmannen og henter taksten på huset, og eg sitter her og prøver å få tida til å gå. Har lagt edderkoppkabalen to ganger no uten at den har gått opp. Men eg trøster meg med at den som ikkje har hell i kortspill, har hell i kjærlighet...
Torje har fått kraftig augebetennelse på begge augene, så no er det ny runde med medisin. Eg trur ikkje eg overdriver hvis eg har brukt over to tusen på medisin dei siste tre månadene. Eg begynner å lure på om det finnes ei woodo-dukke med mitt navn på, og som er full i nåler, en eller anna plass... Føler eg er forfulgt av uhell og sjukdom.
Er redd vi ikkje får tak i huset vi har lyst på heller...
Vi lurer på å legge inn et veldig lavt bud på huset bare for å være med på budrunde nr to, men eg er litt usikker... Håpet er at dei som var her og såg på huset tar det til takst, og at vi får laga ei kontrakt fort... Men det kjem ikkje til å skje dersom ikkje ein eller anna fjerner nålene i woodo-dukka...

I dag fekk eg beskjed om at kommunen har funne meir jobb til meg, så no er det slutt på å jobbe halvt. Skal begynne å jobbe litt i ein bolig for multihandicappa ungdom. Mest sannsynlig blir det helgejobbing og det passa meg midt i ræva dårlig, for helgane skulle vi bruke til campingferie!!!

Fy søren kor treig han er då! Han gjekk for ein time sida!!!

Ellers så var det siste øving med Kurt som dirigent i dag. Det var litt vemodig, men styret har heldigvis klart å få tak i ein ny frå høsten av... Så får vi sjå kor lenge han holde ut med oss.

Nei, no er eg lei av å vente altså... Får sjå om det er nåkke lurt å finne på, for hodet mitt er tomt no, og då er det vanskelig å skrive...

Ingen kommentarer: