09 mai, 2005

Sol og sykdom...atter en gang...

"Sola er god! Sola er toppen!" Hadde aldri trudd det skulle bli sol og varme i dag, men det blei det altså og det var jo kjekt for alle dei som hadde konfirmasjon i dag. Det var jo kjekt for oss andre også, for eg var begynt å bli lei av regn og kulde...sjølv om det bare har vore det i ei veke då... Så i dag har vi vore masse ute!
I går var eg på byen!!! Sammen med Line og Nina. Det var kjempeartig, men fy søren kor lite folk det var. Masse folk som eg aldri har sett og så mange som nettopp er blitt gamle nok til å stikke nasa innafor dørene på uteplassane. Men vi kosa oss likavel og eg priser meg lykkelig for at nåkken engang sa til meg at Zyrtec var bra mot fyllesjuke, for eg har vore i fin form i heile dag.

No sitte eg å nyte freden i huset og ser litt på Big Brother. Torje er sjuk igjen, så det blir muligens ei lang natt. Denne gangen er det ørebetennelse og augebetennelse.
Men foreløpig sover han, og då kan eg sitte her og skrive og kose meg med sørlandschips og Cola Light...

Ingen kommentarer: