22 mai, 2005

Tyven, tyven skal du hete....

Enda en ny regnværsdag... Faktisk på flere måter...
I dag klarte eg å sparke gubben ut av senga med ungane og skulle akkurat til å reise til drømmeland då eg høyrer et fryktelig brøl fra min mann... "KA E' NUMMERET TIL POLITIET!!!!!!" Vi har hatt innbrudd i bilen vår i natt, og der har svinet tatt med seg både discman, penger og anna snacks. Men verst av alt han har knekt giren og herpa endel innvendig. Har hatt politiet på besøk, men det ender vel med henleggelse denne gangen også... som det pleier å gjør.
Hadde vi bare fått tak i han sjøl, så skal eg love at det ikkje hadde vore mykje industritape igjen på rullen...
Men men. det nytter ikkje å gråte over spilt melk, men en kan jo prøve...

Ellers så har eg vore å sunge i barnedåp i dag. Kjekt med sånne hyggelige oppdrag òg. Ikkje bare begravelser.
Ellers så har vi hatt middag sammen med naboen i dag. Lettsalta brosme..... så no står kjøkkenet på hodet og venter på at nåkken skal komme å leite fram igjen benkeplata og bordet. Rotet går ikkje sin vei....dessverre. Men akkurat no så gidde eg ikkje å ta det.

Det har vore finale i Big Brother i dag og det var heldigvis en normann som gikk av med seieren.Eller en norkvinne... Britt vant hele greia! Ikkje det at eg har fulgt med, men eg fikk med meg at ho vann... nettaviser er ganske greie.

Sånn står det altså til med meg og tankane mine i dag... ikkje masse å skryte av...

Ingen kommentarer: