21 mai, 2005

Nysteikte brød til Melodi Grand Prix

Jaja, no har alle datoer i bloggen min blitt litt rare, men det er ikkje min feil! Det er det broder'n som har skylda for...småbrødre altså.....

No sitter eg her og ser på Melodi Grand Prix. Ikke akkurat mye likhet med gamle MGP, med Mil etter mil og Glasnost, nei.... Men heldigvis er vi kommet litt lenger i MGP også... No gjenstår det bare å se om Wigwam klarer å komme i tet i år. Heia Norge seier eg....

I går var det Idol- finale og det var ganske gøy. Tone sang som en engel og hadde absolutt fortjent å vinne, men det var det Jorunn som gjorde. Velfortjent for henne også....

Siden eg var på fest i går, så har eg hatt mi vanlige fyllesjuke.... som består i å rydde hus og vaske. Trond syns eg må gå ut litt oftere... lurer på koffor????
I dag har eg bakt brød for første gang i dette huset. Fant ut at det var på tide no når vi skal flytte ut herfra... Dei blei steikande gode!!!!!

Ingen kommentarer: