11 mai, 2005

No sleppe vi å lure lenger...

No er endelig ventetida over! Taksten er ferdig, og huset er så godt som solgt. Så no sitter eg her og veit ikkje heilt kva eg skal gjere. Hauet er fullt av tankar og lause trådar som eg ikkje veit kva eg skal gjere med. Lurte ei stund på om eg skulle ringe ei synsk dame og spør ho om kva som skjer, men eg får vel bare ta tida til hjelp og vente...
Har nettopp komt heim fra en lang spasertur med min mann. Takket være min søte og greie lillebror fikk vi spasert oss en tur og det har vi ikkje gjort på mange år... i alle fall ikkje uten å ha vogn og unger med oss. Men godt var det i alle fall.

Augene til Torje er blitt bedre, så vi håper han kan være hos dagmamma'n på torsdag...

No skal eg gå og kvile kroppen min, og prøve å sove i natt. Det blei nemleg ikkje så masse søvn i natt pga. alle sommerfuglene...

Ingen kommentarer: