25 september, 2006

Vente litt til...

Jaja. Sitte her og glor eg... Har ikkje så masse valg egentlig. Kunne jo rydda og vaska huset, men problemet e at det gjer så innih.... vondt i bekkenet. Har eit lite hode som e komt ned mellom beina og det e ikkje nåkke godt. Hadde vore mykje bedre om det hodet fant ut at det skulle komme ut!
Ja, eg e dritlei! Hadde termin på lørdag, men ennå e det ingen tegn til at krapylet har tenkt seg ut av si lune hule. Har berre så innmari lyst til å bli ferdig no. Dritlei av at telefonen ringer og den i andre enden begynner med "e ikkje du reist enno?". Så dersom nåkken e i tvil: Eg e heime. Ingen baby e komt og eg skal gje dåkke beskjed når eg har født!!!!

Utenom å vente på babyen så e det ikkje masse som skjer her. Marthea har fått et digert ekkelt sår etter bruk av plaster fra Nexcare. No ser det i tillegg ut til at det har sett seg brannkopper i såret, så i dag må vi til legen. Brannkopper og ny baby i hus e ikkje drømmekombinasjonen...

Lure på om eg skal bake litt i dag. Har veldig lyst på gulrotkake... Men eg trur eg skal gjere nåkke anna i stedenfor. Kanskje lage klar vogga og vaske litt.
Ja, det trur eg at eg gjør. Hadet bra!

Ingen kommentarer: