13 desember, 2010

Vi tenner lys i desember

I dag har vi hatt en skikkelig maratondag. Det er godt det ikkje er så veldig mange av dei no rett før jul... Og som vanlig så er det slik at når du planlegger å ha god tid så går klokka alt for fort. Slik er det i allefall her i huset.
Det har vore den store Lucia-dagen i dag. Vi begynte i barnehagen med Bendik kl 08.00. Det var veldig koselig. Sjølv om Bendik begynte å protestere vilt mot påkledningen allerede når han stod opp. Det at han, gutt og 4 år, skulle ha på seg ei lang kvit skjorte, henta fra mamma sitt kleskap, var rett og slett det dummeste han har vore med på. Når eg då i tillegg kom med glitter til å knyte rundt livet, var krisa fullkommen. Eg brukte alle mine overtalelsesevner. Både dei pedagogiske og dei mindre pedagogiske. Ingen av dei hjalp. Det endte med at eg, kledd i svarte klær, måtte gå i Luciatog sammen med en sur Bendik og mange andre nydelige smilande Luciakledde barn. Eg trur heilt ærleg t eg har sunge 1.vers på Luciasangen sånn ca 50 ganger i dag...Men lussekattane var gode...
Neste togavgang var kl 09.00. Då var det 1. klasse som skulle ut på vandring. Det er foresten veldig snodig kor forskjellige to barn, født og oppdratt av dei samme foreldrene, kan være. Mens Bendik hadde ville protester mot dagens bekledning, var Torje lykkelig over å kunne ikle seg Adrian si lange, kvite skjorte med massevis med glitter rundt livet... Jaja, det er godt dei ikkje er like.
Etter å ha sett 1.klasse sitt Luciatog vandre gjennom gangane på barneskolen, gikk vi i gymsalen og fekk en liten konsert av alle 1.klassingane der. Deretter gjekk turen til klasserommet for litt enkel underholdning. Sjarmfaktoren er stor og tårene satt laust.
Så, innen klokka var 10.00 hadde vi fått med oss to flotte underholdningsbidrag fra våre to minste røvere. Dei var stolte og krye, sjølv om bekledninga ikkje falt heilt i smak.
Så etter babysang og legevaktbesøk var turen komt til Luciatog nr tre. Eg og Kristin har hatt avslutning for elevane våre i dag. Vi har hatt Luciakonsert i paviljongen med musikkbarnehagen, sangelevane, ei PU-gruppe, FRYD og Gammen. Vêret var perfekt. Måneskinn og stjerneklart. Barnas turlag ordna med bål og kakao, og stemninga blei akkurat slik vi hadde håpa på. Det er då ein kjenner at ein absolutt har valgt rett hylle her i livet. Så får det bare være at en føler seg som ei brukt vaskefille når kvelden kjem, men all den gleden og entusiasmen vi ser og opplever med elevane er verdt kvar einaste kalori. Dei er fantastiske!
Det var mange som hadde møtt opp til den lille stunda i skogen med oss, og sjølv om det var kaldt klarte vi å skape ein lun og varm stemning der i den flotte, nye musikkpaviljongen.
Så dagen i dag har vore ein velig kjekk og trevel dag, men det er jo slik eg likar det. Og for å toppe heile greia gjekk eg på øving i kirka etter at vi var ferdige i paviljongen. Det er snart julekonsert med "Vestklang" og det er alltid like kjekt.
Så no sit eg med beina på bordet og har egentlig tenkt å ta meg ein deilig kopp med varm og god jul-te. Så vil tida vise når eg finner inspirasjon til å skrive eit nytt innlegg. Den som følger med får se...
Lusseklem fra Røvermamma...

1 kommentar:

Eli Kristin Magnussen sa...

Hei Ann Kristin!
Så artig at det var noen fra Florø med her! :) Visste ikke at du hadde blogg heller!

Kjekt at du blir med på give-away'n! Ha en fin tirsdag :D