07 januar, 2007

Første etappe i bursdagsfeiringa er over

Ja, så var den første veka av det nye året over.
Vi har vel ikkje fått komt heilt i gang med alle nyttårsforsetta enno, og eg reknar med at dei ikkje vil tre heilt i kraft før i slutten av månaden. Sunnere livsstil passer egentlig dårlig sammen med tre bursdager... Så vi får begynne å forberede oss no sånn at vi e klare til å bli sunne etter den 17.


Januar er jo den store bursdagsmånaden her i Røverhuset. Adrian blir 9 på tirsdag og siden han var så heldig å få seg ei søster til treårsdagen, så blir Marthea 6 år samme dag. Dei er begge to i skikkelig bursdagsmodus for tida. Spesielt Marthea. Ho er komt ned på detaljnivå. "Kass skåler skal du servere geleen i, mamma?" Skjønner jo at dette er en stor dag, men det får no være grenser for planlegging...
Vi har hatt et aldri så lite selskap her i dag. Siden Jeanett er fadder på Marthea, og ho reiser tilbake til Tigerstaden i dag, så ville Marthea at ho skulle komme og spise kaker før ho reiste. Så Marthea har laga gulrotkake og så var Jeanett og tante og onkel her. I følge Adrian var dette det kjedeligste bursdagsselskapet han hadde vore med på nåkken gang, men det var ve kanskje fordi Marthea fekk fleire pakker enn han... Men dei kom vel likt ut til slutt likevel. I den alderen er kvantitet viktigere enn kvalitet...
På tirsdag blir det vel ikkje den store festen her. Eg skal på jobb på Kulturskulen og då blir det litt mykje om Trond skal lage selskap for familien her når eg er på jobb... Planen er å ta familieselskapet neste søndag. Vi får sjå. Då kan vi slå to fluer i en smekk. Bursdag for ungane og Trond.
Fredag skal Marthea feire sin dag, og lørdag er planen at Adrian skal feire sin. Der kan det muligens bli litt trøbbel fordi det er så mange som skal feire bursdag i Januar at det visstnok er planlagt en annen bursdag i klassen samme dag. Vi får sjå ka som skjer.

For dåkke som trudde dåkke las feil lenger oppe, så er det faktisk sant at eg er begynt å jobbe litt. Er vikar på Kulturskulen tre ettermiddager i veka. Sangpedagog! Utrulig spennande og kjekt. Hadde passa meg midt i blinken å fått meg masse jobb der sånn at eg kunne kutta ned på den andre jobben. No har eg no foten innafor døra, så då er det vel et håp. Ikkje som sangpedagog, men som et eller anna anna...

Jepp. No går alarmen min, så då er det vel berre å finne fram ein pupp og komme seg til køys.
God natt!

Ingen kommentarer: