21 januar, 2007

Litt oppdaterings....

No får eg gjere eit nytt forsøk. Fatter ikkje ka som e gale med bloggen min. Der e jo en mikroskopisk mulighet for at det ikkje e bloggen det e nåkke feil med, men den som eige den... Den muligheten er selvfølgelig så liten at det egentlig ikkje e en mulighet i det heile tatt.

Her i Røverhuset skjer det ikkje så masse for tida. Dagane fyke avgårde i en fei og det er ikkje så masse en får gjort. Hadde et håp om å få gjort masse husarbeid i veka som va, men eg har fått meg en liten sabotør. Kvar gong eg skal gjere nåkke vetig så begynne Bendik å skrike. Dermed så får eg ikkje gjort så masse. Men eg får gjere et nytt forsøk denne veka. Mulig eg skulle ansatt ei vaskehjelp... Tanken har streifa meg... Får vel gjere arbeidet sjølv enn så lenge. E jo god trim i det og, og alle monner drar.

Den siste veka har det vore vinter her hos oss. Eller nåkke som ligner i allefall. Ungane va kjempegladenår snøen lava ned, men som vanlig kom det regn om natta og frost på morra'n og då får vi sånn humpetitten akeføre. Ungane aker no uansett, men eg trur akebretta og skiene får god medfart på isklumpane. Så eg seie det igjen: dersom det ikkje kan være skikkelig vinter så kan det berre være med heile greia. Det e jo nesten ikkje mulig å fote seg ute. Gjekk meg en tur i dag og det var nesten eit skritt fram og to tilbake. Godt eg hadde vogna å holde meg fast i.

Eg ser jo det at det er ganske mange som besøker bloggen min for tida. Utrulig kjekt, men kan ikkje dåkke legge igjen en hilsen til meg då? Skriv en liten komentar til meg så blir det litt spennande for meg og. Please...

Please er foresten det siste nye ordet som Torje har lært seg. Han spør om ting og tang og kvar gang han får nei, så ser han på oss med dådyrauge og seier:"Pliiiiis, mamma", eller "Pliiiis, pappa" Og ka seier en då? Han e jo så god... Han veit vel så alt for godt at han kan sjarmere oss i senk... Men nåkken fordela skal en vel ha når en er så liten.

Ellers så har det skjedd store ting i nabohuset i helga. I butikken altså. En kar som var ute på tur oppdaga ei ROTTE i butikkvinduet her en kveld og filma den med mobilen. Ringte mattilsynet og det var kroken på døra... heilt til neste dag. Då åpna dei gijen. Men i helga har dei vaska og rydda og fiksa der borte, så då får vi sjå om det blir litt bedre. Rotta va i allefall ekkel og slike dyr skal ikkje være i en butikk!!! Hadde håpa at heile butikken blei fiksa og shaina. DET hadde dei nok tjent peng på. Då hadde nok fleire handla der. Akkurat no kan eg ikkje sei at det frister å handle nåkke som helst der borte.

No kjem eg ikkje på nåkke meir å sladre om, så dåkke får ha det bra. Og vær så snill å legg igjen en komentar til meg, for då blir eg glad ;)

2 kommentarer:

Jeanett sa...

God kveld frue. Blei forresten Crazy Smurf :D om det passer er no ein ting :P Men her kommer vertfall den lille helsinga di siden du spurte så fint... "pliiiz" morsomt ;)

arlene sa...

Hei!
Har vært inne å lest bloggen din, og er virkelig imponert!

Skjønner godt at du vil ha noen kommentarer, måtte jo logge meg på da...

Hilsen arlene.