29 januar, 2007

Hit eit steg og dit eit steg...

Siden det e lite med oppdatering hos mine medbloggere for tida, så får eg gjør det.
Det er vel egentlig ikkje så mykje nytt å melde om, men nåkke slarv skal eg vel klare å trykke ned på tastaturet.

Det er en eller anna som drive å skrur av og på vinteren her hos oss. Vi har hatt snø ei god veke no, men det er sånn som det pleier å være her; en dag med snø, en dag med regn, en dag med frost, eit par daga med klinkeis og så litt snø igjen. Sånn går sirkelen omatt og omatt... Syns egentlig at då e det like greit når det ikkje kjem snø. Liker ikkje å måke og i allefall ikkje å skli rundt på isen med ein bil full i ungar.
Men det er vel berre å lære seg å leve med det, tenke eg.

Når det gjelder mitt annonserte nye og bedre liv så er eg på rett veg. Eg e blitt en hai te å gå lange tura. Går kvar dag og går minst 10000 steg. Skritt-teller e artige greier. Kjempespennande å komme heim og sjå kor langt en har gått og viser den under 10000 så får eg så dårlig samvittighet at eg må ta meg en tur til. Gluping den som fann på den der. No skal det seiast at det ikkje er alle skritt-tellere som er like pålitelige då... Har ein fra Lidl og den telle berre kvart tiande steg. Dermed blei en tur på nesten ei mil målt til rett over 1000 steg, Og det var uten sjumilsskona...
Så mitt tips er å få en skikkelig teller og kom deg ut og gå.
Vi e jo egentlig blitt bra flinke til å gå her i huset. Trond går til jobb om dagane. En tur som tar en time. Ikkje ti ville hestar hadde fått meg til å stå opp kl fem om NATTA for at eg skulle gå på jobb. Men han syns det er skikkelig forfriskande. Bra trim er det også.

I dag er lillerøveren vår fire månader. Tenk at vi har hatt han så lenge. Han er blitt en skikkelig plugg. Lever godt på mora sitt fett. Ingen pingle det der, nei. Men det er nok berre en fordel når han etterkvart må hamle opp med tre større søsken.

Ellers så er det lite som skjer her i røverhuset. Eg har fått datatrøbbel igjen (BOMBE????). Laptopen min har rett og slett berre takka for seg. Den vil ikkje starte. Så no venter eg på en cd fra tigerstaden som eg håper skal løyse problemet uten at eg misser både bilder og anna lurt som ligge innpå der. Må innrømme at eg e begynt å ane at eg kanskje berre skal holde meg vekk fra sånne tekniske ting. Det er nemlig nåkke som klikker kvar gong eg tek i det. Ta f.eks kopimaskina på jobb. Kvar gong eg skal kopiere nåkke på den så sette den fast papiret. Det slår ikkje feil. Og når en av dei andre skal hjelpe meg å fikse problemet, så skjer det ikkje. Har berre funne ut at eg ikkje skal bruke den når eg er aleine, så sleppe eg det. Bør muligens ta det som et tegn på at eg skal holde meg vekk fra sånne ting.

Jaja, det va litt av det som fyller hodet mitt i dag/kveld.
Hadet på badet!

3 kommentarer:

Jeanett sa...

cd`en er sendt fra tigerstaden :D
kanskje du har fått den allerede?

Jeanett sa...

Jeij, eg blei besøkande nr 500 :D Ka premie kan eg vente meg no i posten?

Ann Kristin sa...

Du får vente og se;)