26 februar, 2015

TRAVelt...

Det går visst litt tregt med denne blogginga... Men det kan no bli litt kjedelig om det blir for masse også. Det er jo ikkje SÅ spennande med denne løpinga...eller?

Mandag var eg innom til Naprapaten. Og der fekk eg bekrefta mine mistanker. Det er ikkje på framsida av leggen problemet mitt er. Sjølv om det er på framsida eg får vondt når eg løper, så er det faktisk muskulaturen på baksida som er problemet. Eg er alt for stiv i musklane på baksida, og derfor blir framsida av leggen meir belasta enn det som er bra. Fortsetter det slik så kjem det til å ende i ei skikkelig beinhinnebetennelse! DET vil eg IKKJE! Så no er det massasje, tøying og behandling som gjelder. Det er DRITVONDT!!!! Men det hjelper. Eg var på behandling på mandag, tirsdag var eg ute på joggetur igjen, og då var det ikkje antydning til vondt. Eg sprang i skogen, så det er jo mulig at eg vil kjenne det når eg legg ut på asfalten igjen... Den tid, den sorg...

Utenom joggeturer så er på vei inn i ei meget hektisk tid. Det nærmer seg revy! Eg har ikkje vore med på tre år, men no er eg klar! (trur eg). Eg er fullstendig klar over at dette kan gå skikkelig på trynet, men eg har funne ut at det er bedre å gå på trynet leande enn grinande... Det går vel bra. tenker eg.

I dag er det torsdag...løpedag... Og eg har egentlig bestemt meg for å ikkje løpe i dag. Heile kroppen roper nei. Det har vore travelt hittil og eg skal på revyøving i kveld. Kan jo ikkje holde på slik at eg blir sengeliggande heller...

Ha ein fin dag i regnet

Ingen kommentarer: