07 desember, 2009

Dancing queen and dancing king

Eg er definitivt på vei inn i julemodus. Våkna i dagmorres og tenkte: "bare to veker igjen på jobb, så er det juleferie!" Det kjentes veldig deilig ut... Ikkje det at eg ikkje likar å gå på jobb, men eg liker ikkje å stå opp om morra'n. Derfor liker eg fredager best. For då kan eg legge meg uten å slå på vekkerklokka. Det kan eg jo egentlig lørdag og, men då kan eg og også sove så lenge eg vil. Samtidig meiner eg at man ikkje skal sove så masse. Det kan en gjør når en blir gammal...

Dagen i dag blei litt meir hektisk enn eg hadde tenkt. Plutselig blei eg med Kristin til Førde og då fekk eg ikkje gjort alt det eg hadde tenkt, men en koselig førdetur blei det og så gjekk eg rett på jobb igjen etterpå. Var bare fem minutt innom røverhuset og henta dei to eldste ungane før eg kjørte dei på generalprøve til danseforestillinga deira i morra. Det er så kjekt at eg hat to som er så glade i å danse! Spesielt kjekt er det at Adrian ser ut til å være heilfrelst. Han spurte om å få lov til å begynne på ei dansegruppe til!
I morra er det forestilling og det gleder eg meg veldig til! Adrian er med i ei guttegruppe og dei skal danse til "Billie Jean" av Michael Jackson. Han er så kul her han moonwalker rundt i huset i dress, hatt og en kvit hanske.
Marthea skal danse til Jingle Bells og ho gleder seg nok om mulig like masse eller meir enn Adrian. Det er så deilig å se at dei ikkje har det snev av nerver. Dei berre gleder seg!

Når danseforestillinga i morra er ferdig har vi bare ei skuleavslutning igjen og så er det julefri og vi kan gjør bare det vi vil. Då kanskje vi får tid til å bake litt meir og å gjør julehuset vårt heilt ferdig. Eg vil så gjerne at heile huset her skal være et julehus...

Men no skal eg ete litt meir smågodt før eg skal krype opp i senga mi og lese litt meir i den fantastiske boka mi...

Ingen kommentarer: