02 desember, 2009

"Ha'kke tid...."

I dag hr det vore en sånn dag då du ønsker av heile ditt hjerte at du kunne vore klona. At en av meg kunne vore heime og tatt seg av huset, en var med ungane og en var på jobb... Men ei supermamma treng ingen kloning for å fikse alt. Nei, her var det berre å starte tidlig. Bendik hadde time på sjukehuset i Førde klokka ni og det betydde at eg, som HATER å stå opp måtte opp halv seks for å få alt klart før eg måtte ut av huset. Deg gjekk fint og kontrollen på sjukehuset gjekk bra også. Blir litt forundra over resursbruken til helsevesenet... Bendik opererte vekk fistler på ørene sine for en mnd siden. Alt gikk bra, ingen komplikasjoner og sårene har grodd perfekt. Det var dette kirurgen skulle sjekke i dag. Han såg på arrene, konstanterte at arrene var fine og så fekk vi reise heim! Og det måtte eg kjøre en time kvar veg for! Jaja, det er vel berre slik det er...

I dag hadde vi felles øving for sangelevane. Fredag er det konsert og konsertstresset begynner å melde sin ankomst. Noter som mangler og barn som er forvirra... Akkurat slik vi liker det og det er travelt og det skal det være. Så kan vi slappe av etterpå. Eg er berre så glad for at eg får lov å være en del av dette. Kan du tenke deg nåke bedre enn å være en del av barn og unge si kulturopplæring? En ære er det. Eg er så glad eg valgte dette!

I dag fekk eg tak i to julegardiner til. Har hengt opp i stua og kom plutselig på at eg mangla i gangen. Heldigvis hadde dei to til på Europris så no er det rødt i alle vindu... nesten. Men no er det nok rødt. Det er greit det er jul, men det kan bli for masse.

Eg lurte på om eg skulle prøve meg på ein ny kakesort i år... Sara Bernard. Har hørt så masse snakk om desse kakene at eg begynner å bli nysgjerrig. Men eg har forstått at det er eit tidkrevande arbeid å lage dei. Mulig eg må ta helga til hjelp. Om nåken veit korleis en lagar det så send meg gjerne ei oppskrift og en komentar på kor gode dei egentlig er. Må jo være nåke spesielt når folk lager seks og sjudobbel porsjon...
Vi får sjå om det blir. Eg hater og sei at eg har dårlig tid no før jul, men eg har også lært at en ikkje skal lyge, så då får eg berre innsjå at eg må senke kravene litt.

Nei, no har eg visst lirt ut av meg nok fjas. Eg får finne bingen og håpe på at det er litt lettere å stå opp i morra... Eg liker ikkje å stå opp!!! Og heller ikkje å legge meg...

"Den som ikkje drømmer, har ingen drømmer som kan gå i oppfyllelse"

1 kommentar:

Anne Marie sa...

Sarah Bernard: http://ylvalia.blogspot.com/2008/12/sarah-bernard.html

Har ikke laget i år, men kanskje jeg burde? Tar ellers gjerne imot tips om gode julekaker som er enkle å lage.