14 desember, 2009

Den som venter på nåke godt...

Ventetid...

Eg venter på jula.
Eg venter på at huset mitt skal rydde seg sjølv.
Eg venter på at ungane skal klare å rydde opp etter seg.
Eg venter på at eg sjølv skal klare å holde orden.
Eg venter på at arbeidslysta skal komme.
Er det rart ventetida er lang?

Dette er vel en grei beskrivelse av tingenes tilstand i Røverhuset. Det er masse som skal gjøres, men lite blir gjort. Det føles litt som å måke snø i snøstorm. Uansett kor eg rydder og vasker så er det en eller annen røverunge som går etter meg og lager kaos. Mi einaste trøst er at en eller anna gang vil eg muligens savne at dei rota rundt meg... Sjølv om eg trur det blir VELDIG lenge til. Men rett skal være rett. Eg har faktisk vore i Fretexkontaineren med 26 poser med tøy i dag! Og så har eg rydda matbua. No er det faktisk plass til å ha mat der. Godt er det, for då kan vi ha julekakene der nede. Hvis ikkje trur eg det er stor fare for at det er lite kaker igjen når jula begynner... I dag hadde eg egentlig tenkt å lage karameller, men tida strakk ikkje til, så det får eg sjå om eg klarer å få til i morra. Eg skal ikkje lage så veldig masse til jul. Litt konfekt og litt gjærbakst, men ellers svært lite.

Så konklusjonen min for dagens blogg er: Brett om skjortearmane, finn fram vaskebøtta og kom deg opp av sofa'n. Det er snart jul, og om nåke skal bli gjort må du gjør det sjølv... Så det får eg gjør. No skal eg sove på det til i morra.

Ingen kommentarer: