09 desember, 2009

Du skal få en dag i mårå...

Ja slik blei det. I gårkveld hadde eg skreve alt og skulle bare trykke på å laste opp et bilde. Det utrulege hendte at eg SOVNA i det er trykt på antall kopier og det med museknappen trykt inn... Resultatet blei at eg våkna med en blogg som desperat prøvde å laste inn over 100 bilder av en søt bamse... Den stakkars maskina mi blei så overarbeidd at eg ikkkje fekk stoppa opplastinga og det endte med at eg berre måtte nødstoppe heile greia. Så derfor blei det ikkje julekalender i går... "Jaja", tenker nok du, "du blei vel bortført av romvesen også", men det er faktisk heilt sant!! Foresten så drive denne maskina og lever sitt eget liv for tida. Mulig det har en sammenheng med at Adrian har lånt den litt et par dager til nåke leksestyr på nettet... Får vel prøve å få den inn til en av dei mange potensielle datadoktorene eg kjenner...

I dag var det siste undervisningsdag på kulturskulen før jul. I allefall for min del. Neste veke er det evaluering og planlegging. Det er litt rart at det snart er jul. Syns liksom at sommerferien nett er over. Tida flyr så fort at eg nesten ikkje klarer å henge med. Det er bare å holde seg godt fast.
Heldigvis snur sola snart og då blir det sommer før en aner ordet av det.

For første gang på veldig mange år føler eg at eg er i forkant når det gjelder julepresangane. Har fått handla dei aller fleste og dei eg ikkje har handla er ferdig planlagt. DET er jo den verste jobben. Dette var jo et av dei tinga eg hadde på lista mi over forbedringer fra i fjor, så då kan en vel sei at eg har lært litt...

Men no har eg ein liten slakk og snørrete klump liggande på sofa'n. Plutselig så slo kruppen inn igjen og det blir masse snørr og tårer. Så no skal eg få han med meg ut i senga og så får vi bare håpe det blir nok søvn i natt...

Natta...

Ingen kommentarer: