06 desember, 2009

Etter den søte kløe, kommer den sure svie...

Ja, slik er det desverre... Hadde en veldig travel fredag med forberedelser og gjennomføring av Kulturskulen si juleforestilling "Nissen på verdensreise". Det blei braksuksess. Ungane "våre" er så kjempeflinke til å tilpasse seg våre sprell. På konserten fekk vi vist bredden til kulturskulen og det er jo litt av formålet med desse forestillingane. Ta gjerne en kikk på http://www.firdaposten.no/


Denne gangen blei det også eit par glass vin hos Eilif etterpå og då blei det plutselig VELDIG seint/tidlig. Derfor blei det verken blogging på fredag eller i går...
Syns det er gyldig "fravær",eg.
I dag har eg gjort eit forsøk på å komme litt lenger i juleforberedelsane her i huset. Har fått opp gardin på kjøkkenet og baka kakemenn. Dvs. ungane har baka kakemenn. Marthea, som er reservemamma her i huset, tok med seg dei to minste og baka ut ei heil deig og det gjekk som smurt. Det er med blanda følelser eg innrømmer at eg er overflødig i kakemannbaksten...


Vi har ellesr hatt en sløvedag i dag. Fyr i ovnen med ei god dose Kongerøykelse oppå har gitt ei deilig julelukt i huset. Julemusikk har vore på "anlegget" i heile dag og ungane har vore ute og leika. Det er deilig med dager kor ingen plan er planen og når en i tillegg klarer å la vær å ha dårlig samvittighet for alle skulle-burde, så kan det ikkje bli meir perfekt.


Veka som skal begynne no blir ei veke med full rulle. Generalprøver og forestillinger for dei to største og så kjem Trond heim. DET gleder vi oss til alle mann (og damer). Det å være aleine med ungane går veldig bra, men eg syns det er trist at han går glipp av både kulturskulekonserten og danseforestillinga som dei er med på. Men slik er det berre. Godt vi har opptak å sjå på.


I morra tenkte eg å prøve meg på å lage sjokoladetrøfler. Dei ser så deilige ut. Hvis en eller annen har erfaring med å lage slike så legg gjerne igjen litt tips til meg. Eg må prøve å lage litt julegodt i år siden det kan se ut som om det blir storfamiliejul på oss i år. Skal feire sammen med mamma, pappa og Eirik, Svigers og Frode og muligens bestemor og bestefar på Takle. Tenk så heldige ungane er som får samla besteforeldre og halvparten av oldeforeldrene sine på julafta. Masse folk og det er kjekt.


Så då bør eg vel prøve å få gjort ferdig resten av jula her i huset...

Godt Trond kjem heim snart ;)

Et lite bilde av julestemningen min ;)


Ingen kommentarer: