03 desember, 2013

Dagen før dagen

Ja, det er faktisk dagen før dagen i dag. For i morra er det Dagen med stor D!
I morra reiser eg til Kaltenkirchen i Tyskland. Eg skal dit for å holde to norske julekonserter! Solokonserter!!! En på sjømannskirka i Hamburg og en i kirka i Kaltenkirchen. Eg gleder meg meir enn eg gjorde til julafta når eg var liten!
Det er første gang eg er ute på tur heilt aleine. Og for første gang siden eg blei mamma, så har eg ikkje engang et lite snev av dårlig samvittighet for å være borte fra ungane i seks dager!

Det seier seg sjølv at dagen i dag har gått med til å forberede seg på turen. Pakke, rydde, leite og fundere. En ting er at eg skal pakke til meg sjølv, men eg må jo pakke til fire unger også. Alle skal ha klær til allslags vêr, skulebøker til alle dager og så skal barnevaktene informeres om alle tider og oppgaver. "Motherhood is not for sissies", sies det. En ting er i allefall sikkert. Å være firebarnsmor er logistikk-utdanning av høg klasse!
I tillegg, for å gjør ting litt meir komplisert, så reiste Røverpappa'n på jobb igjen i dag. Godt han tjener penger så eg kan reise på tur... En skikkelig velfortjent egotrip!

Men no er ungane levert til bestemor og bestefar. Kofferten er pakka, og veid (16,5kg), pass og penger er kommet i veska. Lesestoff til flyturane, fotoapparat og nyladet telefon og iPad. Då har eg vel det viktigste. Og om det skulle være noe eg hadde glømt så er det vel mulig å få tak i det i Tyskland også.

Eg hadde jo tenkt at eg skulle finne ut korleis eg fekk lagt til bilder når eg blogger fra "padda", men det har ikkje stått på prioriteringslista, så det får eg prøve å finne ut når eg kjem heim.

Då gjennstår det bare å finne bingen og prøve å sove litt. Det blir en spennende dag i morra!
God natt...

Ingen kommentarer: