18 desember, 2013

Nesten i rute

Neida, eg har ikkje glømt bloggen. Og eg har ikkje hatt for mykje å gjør på heller. Men eg har fått røverpappa'n heim! Og då gadd eg rett og slett ikkje å oppdatere, for eg sat så godt i sofa'n i verdens beste armkrok...sukk...

Mandag var eg på øving til midnattskonserten, og den er nok i boks i år også. 20-års jubileum i år, og eg har vore med i 19 av dei! Gleder meg!

Tirsdag var det den store avslutningsdagen. Då var det først julegraut i eventyrskogen med Torje sin klasse, og så var det julefest i Bendik sin klasse med julesang og julespel. Vår lille klump hadde fått rolla som fugl, og gjorde ein god jobb :-) Han såg vel helst at han slapp å være med. Ikkje lik mora i allefall!

No er eg nesten i havn med julegavene også! Seks igjen og dei ordner eg i morra! Då gjennstår det berre litt julegodt-produksjon og litt rydding før vi kan ta julefri og berre kose oss!
Eg syns egentlig at 1.juledag er den beste, for då er vi ferdig med alt som bør og skal og må gjøres og vi kan bare nyte julefreden.

Kva for dag i jula likar du best?

Ingen kommentarer: