12 desember, 2013

Kvardag igjen

Å komme tilbake til kvardagen etter ein flott Tysklandstur har vore litt "både og". Eg likar jo kvardagar godt, men eg hadde det så innmari kjekt, og derfor skulle eg innimellom ønske at det var mulig å skru tida tilbake. Men så kjem dei små heim fra juleverksted med stjerner i augene og har laga deilige, barnslige englar av ispinnar og ull... DÅ veit eg at eg er akkurat der eg skal være. Heime i Røverhuset sammen med røverungane mine! Og så har vel både eg og ungane veldig godt av å få litt "fri" fra kvardagen og kvarandre innimellom.

No har førjulstida virkelig satt inn her hos oss. Dagane har gått med til klassefester og juleverksteder, og eg priser meg lykkelig for at eg har to store unger som kan hjelpe til no når Trond er på jobb. Sjølv om han har jobba borte i mange år no, så har eg ikkje hatt så store deler av desember aleine før, og det er virkelig en eksamen i logistikk. Hittil har eg vel egentlig klart meg sånn passe... Glømt tre avtaler, men det kunne vore verre!

I dag har eg vore ein liten tur innom Flora Bystyre. Ikkje som representant, men som "kulturellt innslag". Vår nye kantor, Sebastian Ryll,  fekk presentere seg for politikerne og så sang eg og David "The Prayer". Et veldig passande sangvalg i starten på eit budsjettmøte ;) Det som var rimelig kult var at David først tok plass der han alltid er når han er i bystyret. På pressebenken. Og når han skulle begynne å synge, så berre reiste han seg opp og begynte! Det var ganske mange som fekk seg ein skikkelig overraskelse! Han var kjempeflink og det var faktisk hans debut som solist! Tøff! Mulig det blir lagt ut et klipp fra stuntet på Firdaposten.no, så då skal eg prøve å legge ut link og det skjer.

Ellers så har eg begynt på julebaksten i dag. Lussekatter til Lucia i morra. Måtte bake til klassen til Torje, så då small eg like godt ihop ei diger deig, slik at vi fekk litt i frysen også.

Torje sin jobb var å pynte med rosiner.

Bendik trilla ut deiga.

Og det blei heile 72 Lussekatter!

I dagmorres var eg avgårde for å hente en ferdig CD av opptaket eg gjorde i Kaltenkirchen. Det er jo ikkje noko spesielt proft opptak, men eg syns lyden er veldig bra for å være tatt opp med en iPhone i en kirkebenk heilt uten mikrofon. Så no har Ludvig Solberg redigert og pussa litt på det, og pappa er i full gang med å lage flotte plater med skikkelig trykk og cover med bilde av Michaelis-kirka, der vi hadde konserten. Så i morra sender eg avgårde juleplater i posten både til Thorsten og Katharina. 

Men no er det vel på tide å sei god natt. Eg har egentlig ikkje tid til å sove, for eg må strikke ferdig noen julegaver... Men siden eg skal på jobb i morra, så må eg vel berre krype under dyna...

Ha ei god natt med deilige drømmer, så kanskje vi "ses" i morra...

Ingen kommentarer: