23 desember, 2013

Gledelig Jul

No har vi vaska golvet
og vi har bært inn ved.
Vi har ikkje hengt ut fuglenek,
men vi har pynta tre.
No set vi oss og kviler 
og puster på ei stund.
Og om ei lita stund 
skal han far få seg ein blund.
Juletreet vårt!!!


No trur eg at eg kan sei at eg er klar til jul. Alle gaver er i havn (bare litt innpakking igjen), kjøleskapet buler over av alt for masse mat, og det som må ryddast er rydda. Sjølvsagt kunne eg gjort mykje meir, og dersom eg hadde vore husmor i "gamledager" så hadde eg nok ikkje blitt gift... Det er ikkje vaska i skuffer og skap, og eg har ikkje hatt full nedvask. Men i Røverhuset blir det jul uansett og eg har ingen planer om å bli ei sånn "gammeldags" husmor.

Dei siste dagane har vi gjort unna resten av juleforberedelsane. Og det er veldig deilig å kunne sitte på rompa og bare slappe av no. Vi pynta juletreet på lørdag og det trur eg er første gang vi har pynta juletre uten at ungane har krangla om pynten og at det har endt med at ungane må forlate åstedet og eg og Trond gjør det ferdig. Endå eit teikn på at ungane begynner å bli store. 
Eit anna teikn er at vi for første gang siden vi fekk ungar, har lagt pakkane under treet etter kvart som dei har komt i hus. Litt sniking blir det sjølvsagt, det ville jo vore rart hvis ikkje. 

I kveld er det den store julekonserten. For min del blir det nok den aller siste. I 19 år har eg vore i kirka heile kvelden på Lille-julafta. Eg har jo likt det og elsker stemninga som er i kirka denne kvelden, men no trur eg at eg vil bruke tida mi på å kose meg med familien. Denne desember-månaden har vore rimelig travel, med konserter i både inn- og utland. Det kjenner eg på nakken og hodet mitt no, og eg er redd det blir en rimelig laber julaft i morra... 
Men i kveld skal eg synge sangane mine.Nu vandrer fra hver en verdenskrok, Kyrie, Pie Jesu og Mitt hjerte alltid vanker. Det gleder eg meg veldig til og eg håper vi klarer å få heile Røverfamilien med på konsert i kveld.

Som eg nevnte tidligere skulle eg prøve å legge ut ein liten smakebit fra konserten i Kaltenkirchen. No har Adrian hjelpt meg med å få laga ein video og den er klar til å bli lagt ut. Kos deg med dei to snuttane om du vil...




Så då gjennstår det bare å ønske alle 
ei riktig god og fredelig jul. 

Ingen kommentarer: