05 desember, 2013

Det var en mørk og stormfull aften...

Ein liten titt innom før det er god natt... To innlegg på samme dag er absolutt ikkje noko eg har tenkt å fortsette med, asså! Men i stedenfor å bruke morradagens innlegg på å fortelle kva eg har gjort på imdag, så tenkte eg at det var like greit å komme ajour. Du veit, det er berre ein dag som er viktig og det er dagen i dag. Det er den einaste dagen du kan gjør noe med, for dagen i går er over og dagen i morgen veit du ingenting om...

Etter at Thorsten var ferdig på jobb i dag, så gikk vi til en italiensk restaurant for å spise lunch. Der spiste vi suppe, St. Petersfisk og tiramisu. Imsamme slengen bestillte vi bord der til søndag etter konserten. Gleder meg allerede.
I dag har det vært storm her i Nord Tyskland. Vi har ikkje merka så masse til den her i Kaltenkirchen, men i Hamburg er det stengt flyplass pga det dårlige vêret. Vi får håpe det blir bedre i løpet av natta, for i morgen kjem mamma, pappa og bestemor!
På grunn av vêret så har det ikkje blitt så lange turer med Hugo i dag, men for meg virker det som vi går en ny vei kvar gang vi er ute, så det er like spennende kvar gang.

I dag hadde vi første gjennomgang av sangane til konserten. Det gjekk veldig fint og eg kjenner eg gleder meg til i morgen når Katharina kjem for å være med oss. Ho skal spille fiolin. Det er også veldig kjekt at vi har fått plass til to av mine/oldefar sine sanger. Det gjer det heile endå litt meir personlig for min del. Å framføre eigne ting er alltid litt spesielt.

I går var eg på korøving ogi dag har eg vore med Thorsten på øving med barnekoret. Dei øver til et kirkespill/julespill som dei skal framføre på julafta. Sjølv om eg ikkje forstod alt, så fekk eg med meg ein god del og Thorsten har laga eit godt manus ;-) Det er faktisk ein ting eg kunne tenkt meg å få til heime... Ei barnegruppe som kvart år framførte eit julespel i kirka...

Til middag i dag har vi laga Quische. Det er ein slags pai og det var kjempegodt! Den oppskrifta skal være med heim! Så greit å få prøve noko nytt. Det her begynner å bli ein tur med undertittel "Ann Kristin gjer ting ho aldri før har gjort"
Apropo det, så har eg også spelt squash i dag. DET var veldig gøy! God trening og morro! Er redd for at eg får svi for morroa i morra, men den tid den sorg...

Sliter fortsatt med å få til bilde-deling, men det får så være. Får heller komme med eit bilderas seinere (men då må eg huske å ta bilder).

No er det god natt her fra Kaltenkirchen. Sov godt, for det skal eg!


Ingen kommentarer: