05 desember, 2013

Røvermamma'n på tur!

Ja, då var eg framme i Kaltenkirchen. Dvs eg kom jo i går, men for et murmeldyr som meg så blei det rett og slett umulig å holde augene oppe til å få oppdatere i går kveld. Eg måtte jo stå opp kl 04.45!!!!! Det er jo midt på natta! Men eg kom meg avgårde og det var utrulig deilig å bare være MEG! Misforståmeg rett, eg har plent imed tid til meg sjølv for tida, men når eg ikkje er i byen så kan eg ikkje fikse "mammating". Derfor er det litt "ferie" å sette seg på eit fly og dra avgårde. Eg klarte å finne fram uten hjelp på Gardermoen også og når bagasjen var innsjekka og sikkerhetskontrollen unnagjort, så var eg virkelig i gang med min egen egotrip! Kor deilig er det ikkje å drikke kvitvin til frokost?

Så var eg endelig framme i Hamburg! Den dagen som har vore så langt framme. Å møte igjen Thorsten var heilt fantastisk! Og det er virkelig sant som dei seier at " Venner er som stjernene på himmelen. Det er ikkje alltid du kan se dei, men du veit at dei er der likevel" Han var akkurat som før og fire mnd var plutselig viska bort. Vi reiste rett til Kaltenkirchen og etter å ha pakka ut, tok vi Hugo(hund) med oss og gjekk ein tur i sentrum. Kaltenkirchen er ein liten koselig by og Thorsten bor rett ved siden av kirka der vi skal ha konsert på søndag.

I går spiste vi tyske julekaker og så laga Thorsten steikt lever til middag. Lever har eg ikkje spist siden eg var liten, men Thorsten sin lever smakte MYKJE betre enn den mamma laga dengang (sorry mamma).

Neste post på programmet var korøvelse! Det var en ganske spesiell opplevelse å sitte i sopranen og ta imot instruksjoner på tysk... Men det gjekk veldig bra. Thorsten på tysk er veldig lik Thorsten på norsk ;-) Og sjølvsagt var det jo en fordel at dei sang to norske julesanger, på norsk ;-) Og dei andre sangane kunne eg melodien på... Juks? Nehei!

Men det var dagen i går. I dag er det fleire ting på tapetet. Akkurat no er Thorsten på jobb og eg slapper av. I ettermiddag er det barnekor og muligens en tur på trening. Og så litt øving. Fiolinisten som skal være med oss kjem i morra, så då går vel det meste av dagen med til å øve.

Eg skal prøve å oppdatere litt innimellom, men ikkje sitt og vent på meg ;-)

1 kommentar:

SOLSAUM sa...

Så kjekt det var å finne deg her! ..... Det ser ut til at du har det godt. Nyt det!

Solklem