08 desember, 2013

Weihnachtmarkt

Ja, eg er i live! Eg har det faktisk heilt fantisk her i Kaltenkrichen. Eg er sammen med ljekke mennesker og vi lager vakker musikk sammen. Då kan en vel ikkje ønske seg meir!

I går var det egentlig en litt hektisk dag. Etter frokost og tur med Hugo var det tid for å komme i gang med øving. Men når eg skulle ta på meg skoene mine, fikk eg meg ein overraskelse! Då hadde faktisk St.Nicholas vært og lagt sjokolade i skoen min!
Her i Tyskland feirer dei St. Nicholas dag. Då må alle barn, kvelden før, pusse skoene sine og sette de ved døra. Om natta får dei då besøk av St. Nicholas som legger noe lurt oppi skoen. Og tenk! Han 
kom til meg fordi eg var i Tyskland akkurat på denne dagen! Heldige meg!



Litt seinere kom Katharina for å øve med oss. Ho skal spille fiolin på konserten. Og trur du ikkje jammen meg at Katharina også hadde hatt besøk av St. Nicholas og han hadde levert gaver til både meg og Thorsten hos ho! Meir sjokolade! For en fantastisk dag og det var før klokka 12.00!

Vi hadde ei flott og god øving sammen i kirka. Konserten kjem til å bli superduperfin. Planen bar jo at vi skulle få filme den og ha den med oss for all framtid, men som nevnt tidligere så har det vore storm både her i Tyskland og i Norge. Med det resultat atmamma, pappa og bestemor, som skulle komme med fly til Hamburg i går, ikkje kom seg avgårde. Fryktelig trist. Mest for dei, men eg syns jo absolutt det hadde vore veldig kjekt å ha dei her. Derfor blir det ikkje noe opptak av konserten, og vi må bare bevare den som et minne i hjertene våre. Sukk.... 




Etter øvingen dro eg og Thorsten til Hamburg. Der møtte vi en kamerat av Thorsten og så gjekk vi på julemarked sammen! Og for en juleavhengig som meg var jo det bare "a dream come true" Der var 
 det JUL!!! Det var et diiigert juletre, massevis med folk, små boder kor ein kunne kjøpe alt mulig. Sjokolade, brendte mandler, bratwürst, treskjæringsprodukter og andre håndlagede ting. Det første som måtte prøves var sjølvsagt Gluhwein. Tysk gløgg laga på rødvin og krydder. Det var deilig og varmt. Så var det skikkelig Bratwürst som stod på menyen. Det var også godt. Etter at vi hadde trekka litt rundt på weihnachtmarkt tok vi turen til en koselig restaurant og spiste "food that is good for your body". Magesekken og smaksløkane likte i allefall det dei fekk...







Ingen kommentarer: