09 desember, 2013

Eg renn over av takknemlighet...

Då var det over for denne gang. No er beina godt planta på norsk jord og turen til Kaltenkirchen er lagra som ein gylden diamant i mitt hjerte.

Konserten i går gjekk over all forventing. Det var rundt 120 publikummere og de var superbegeistret. I følge Thorsten er det ikkje vanlig å få stående applaus i kirka, men i går ville ikkje applausen noen ende ta, og vi måtte til med to ekstranummer. Og når det kommer folk fra publikum og takker deg med tårer i augene, då svulmer hjertet over av glede og takknemlighet for at eg får mulighet til å holde på med dette.

No når eg har komt heim kjenner eg kor utrulig heldig eg er! At vi skulle få til denne turen hadde eg først ikkje trodd. Men takka være god hjelp fra familien min, og det at Thorsten virkelig trodde på dette prosjektet, så fekk vi det til!

Så no er kofferten full av tyske julekaker og julegodt. No skal det bli godt å komme heim til juleforberedelser og kvardag. Så får vi sjå om det kanskje blir ein førjulstradisjon å dra til Tyskland og synge litt kvart år... Eg drar om eg får muligheten.

Ingen kommentarer: