02 desember, 2013

Musikk skal bygges ut av glede!

Tenk om alle dager kunne starta slik som denne... Heldige meg har ein mann som elsker å stå opp tidlig! Han er stort sett oppe før fuglane fiser, fyrer i ovnen og lager frukost til ungane. I dag var det kosemorgen i Røverhuset med "Jul i svingen" og frokost på golvet forran tv'n. Då fekk eg sove litt lenger, som vanlig, og vi hadde ein stille og rolig morgen. Akkurat slik som eg ønsker at den skal være... Men i morra må eg nok styre butikken aleine, for då reiser Røverpappa'n tilbake på jobb.
Ellers så har denne mandagen vore som mandager flest. Full rulle. Eg har vore på jobb i dag. Det er ikkje mykje eg jobber for tida, men det er veldig godt å komme seg ut litt. Satser på at det skal bli litt meir jobb utover våren. Men i dag har eg altså vore på det som må være ein av dei kjekkaste jobbane i verden. Babysang! Eg er så heldig som får kose meg med ein flokk deilige babyer kvar mandag i ein liten time. Det er så fantastisk å sjå kor dei små reagerer på sang og kor oppmerksomme dei er når vi held på. Lykke!
Etter babyangen vart det også tid til litt voksensang. Eg , Sebastian og David har øvd på "The Prayer", og det begynner å låte meget bra! Håper vi får bruke den snart!

Og slik har min mandag vore i dag. Ikkje så mykje sprell, og gangen ser fortsatt like bomba ut. Vi får håpe det blir lik'ar i morra...

Ingen kommentarer: