15 desember, 2013

Tid...

I dag var den dagen då eg skulle gjere så innmari mykje... Trur eg må slutte å planlegge slike dagar. Eg får jo ikkje gjort en skit! Eller... det er vel ikkje heilt sant. Eg har fått ordna eit par julegaver og så har eg laga fikenmarmelade. Den blei GOD og eg gleder meg til å kose meg med pepperkaker, blåmuggost og fikenmarmelade. Men alt det andre eg skulle gjere blei det ikkje tid til, for eg må strikke ferdig nokre julegaver og då skulle eg gjerne hatt eit par ekstra hender. Slik at eg f.eks kunne strikka mens eg oppdaterer bloggen.
Eg kom jo egentlig litt skeivt ut i dag. Bendik kom inn på rommet mitt og vekte meg for å spør om eg snart skulle stå opp, og eg var heilt i Disneyland, så eg svarte at eg ville sove litt meir... MEN når eg såg på klokka oppdaga eg at den var 10.45!!! Og eg har ikkje vore i nærheten av våken tilstand siden eg la meg i gårkveld. Det er vel eit teikn på at eg treng å kvile litt meir.

I går hadde vi konsert med kulturskulen og eg var på samfunnshuset fra 11.00 til 20.00. Ikkje at eg jobba i eit sett, men det er mykje som skal på plass før ein konsert og eg likar å være klar når småtrolla kjem. For ungane i musikkbarnehagen er det ein ganske overveldande situasjon å være i, og dei treng at eg er der for dei 100%. I går var det nokre nydelige Lucia-jenter eg hadde med meg på scena og dei leverte sjølvsagt slik dei pleier. Sjarmerte mykje og var superfornøgd med seg sjølv etterpå.
På ein slik konsert er det sjølvsagt mykje vi voksne kunne gjort bedre eller annerledes, men når barn og foreldre er fornøgde, så skal vi også være det. Og eg er i allefall veldig fornøgd med å ha fått til ei scene som blei slik vi ønska den.
 Her skulle dronninga sitte...

 Og der var ho på plass...


I dag henta eg CD-platene som pappa har brendt til meg frå konserten i Kaltenkirchen. dei blei kjempefine! Så no må eg berre komme meg på posten i morra og få dei avgårde. Hadde jo vore kjekt for Thorsten og Katharina om dei fekk dei før jul. 
Ein aldri så liten skrivefeil, men ellers så syns eg den ser bra ut. Og innholdet er også bra. Og best av alt er at eg har eit flott minne fra denne opplevelsen slik at eg kan mimre når eg vil.

I kveld har det atter ein gang begynt å blåse skikkelig ute. Det har vore så mykje vind i det siste at det nesten er uvant når det er vindstille. Men det bles godt ute og eg er berre glad for at vi fekk alt i hus før Trond reiste på jobb. 

Men no må eg faktisk strikke litt... Bare pittelitt før eg legg meg. 
Kanskje ses vi i morra...

Ingen kommentarer: