14 desember, 2011

Ei sjølvoppnevnt supermamma!

"Visst skal julen komme, visst skal huset bli klart. Visst skal lyset flomme for nå er den her snart..." Endelig kan eg senke skuldrene og la julehøgtida komme. I dag er eg ferdig med alle MÅ ting, og dei neste ti dagene kan eg bruke til vil og bør ting ;-) Det skal bli veldig godt!!! I dag har eg vore i bystyremøte. Det tok heldigvis ikkje så lang tid som eg frykta, men var likevel langt nok. Om du vil lese meir om det kan du følge bloggen vår, "styr(e) og stil". Satser på å få lagt ut et blogginnlegg der i løpet av morradagen. Ellers så har det vore en dag for en supermamma! Vi måtte være klare til Luciafeiring i barnehagen klokka åtte. Nissefest på skulen klokka ti og bystyremøte tolv. Heldigvis er egmså heldig å ha mamma, pappa og bestemor her. Uten dei hadde desse maratondagane aldri gått bra. Takket være dei så kan eg være ei engasjert og samfunnsorientert supermamma! Ja, det er det eg vil være. Noen ganger klarer eg det, og andre ganger klarer eg det ikkje... No er klokka over midnatt. I dag er blitt i går og i morgen er blitt til i dag. I morgen skal Trond opereres. Det blir en spennende dag for alle. Vi krysser alt vi kan krysse for en vellykka operasjon og at vi slepp fleire. Så no skal egsove slikat egkan finne på noe kjekt med ungane i morra

Ingen kommentarer: