17 desember, 2011

Vi koker og baker og steker

Ei lita oppdatering må vel til i dag. I går orka eg ikkje. Hadde egentlig ikkje noe å skrive om heller. I dag har det vore den store bakedagen her i Røverhuset. Vi begynte på formiddagen med pepperkaker og så fortsatte eg med Sarah Bernhard ala lavkarbo. Dei blei veldig veldig gode. Faktisk så gode at det er best eg får dei i frysen før det blir tomt. I morgen skal eg fortsette med marengs og meir pepperkaker. Planen er å lage litt snop også, men eg veit ikkje om det blir i morra. Her er nok å henge fingrane i... I gårkveld begynte det å snø. Det kom ned ca 20 cm og det blei faktisk ganske koselig ute. Men i dag har det regna og no er det vel så langt fra koselig som du kan komme. Med slaps og kveldsfrost så veit vi korleis det pleier å bli... Derfor har vi brukt dagen inne. Foruten baking så har det ikkje skjedd så masse på Røverfronten. Men politikerfronten begynner å bli heit. Etter tirsdagens bystyremøte så har det storma ganske masse og i dag var eg i Firda med eit leserinnlegg og Karianne i Firdaposten med eit utspill. Leserinnlegget resulterte i at NRK ringte meg i dag og dei skal lage ei sak til mandag. Fritidsproblemer? Trur ikkje det,nei... Siden vi er så heldige å ha fått store barn så ser det ut til at vi får oss en øiten tur på besøk i kveld. trond må ut å gå litt og då passer det fint å gå ned til mamma og pappa og besøke dei litt. Godt vi bur nær kvarandre ;-) Då gjennstår det bare å ønske alle ein fin lørdagskveld. Hadet på badet!

Ingen kommentarer: