15 desember, 2011

Heime igjen

Min egen diggedag blei i dag erstatta med viktige gjøremål. Eg måtte en tur til Førde. Der hadde eg to viktige ærender: Besøke og hente Trond, og behandling hos kiropraktor. Etter at eg fekk en planke i hodet på Kystmuseet i slutten av august, har eg vore til Førde en gang i veka på behandling. Det hjelper, men fy kor kjedelig det er! Så i dag fekk eg slått to fluger i samme smekk. Trond var i veldig bra form, og derfor kunne han være med meg heim i dag! Han fekk ikkje reise ut før tidlig på ettermiddagen, så derfor benytta eg tida til å handle resten av julegavene. Så no er eg også ferdig. Trur det var tidenes kjappeste julehandel. To timer! Det var godt å få mannen med seg heim igjene. Han må sjølvsagt ta det med ro, men uansett så er heime best. Siden gavane er unnagjort, så er det bare en ting igjen: Å pynte juletreet...

Ingen kommentarer: