14 desember, 2011

Vi kan jo alltids prate om vêret...

Eg hadde lova meg sjølv at eg ikkje skulle kritisere vêret. Det er få ting som er så kjedelige å snakke og lese om som vêret. Vi kan meine og tenke så masse vi vil om det, men uansett så får vi ikkje gjort noe med det. Med mindre en gjør slik som en av ungane mine for mange år siden: "Mamma, no har eg bedt til Gud om fint vêr kvar kveld heile veka. Trur du det blir så fint at vi kan reise på hytta då?" Eg syns alt vêr har sin sjarm. Det er deilig å sitte inne i sofaen med stearinlys og en god kopp jule-te og høyre regnet tromme mot ruta. MEN i dag skulle eg og mamma en liten tur til byen for å handle julegaver. DÅ hadde det vore kjekt om eg slapp å løpe mellom butikkane for ikkje å bli heilt klissklass. Eg trur nok at dei som har pynta i vinduene til julegata også hadde syns det var kjekt om folk faktisk hadde lyst til å stoppe opp og se på utstillinga, men det går ikkje med mindre en har anskaffa seg vadere... Som sagt, eg og mamma tok oss en tur til byen i dag og så fann vi ut at vi skulle ta oss en tur ut i gata. Vi gjekk fra Amfi og valgte å gå via Torget, men det var lettere sagt enn gjort! Der hadde floa gått så høgt at bilane som stod parkert hadde vatn til langt opp på hjulene og siden vi ikkje var så lysten på å snu, valgte vi å prøve å finne en lur vei. Det fant vi, men den innebar at vi måtte klatre over et gjerde... Då sa mamma stopp! Ingen klatring med vesker og poser fulle i julegaver. Her var det bare å snu. Vi vassa over på det grunnaste og då kom det en snill mann og tilbydde seg å kjøre oss over den lille sjøen på torget og opp i gata. Snille mannen. Vi lo så vi skreik når vi gikk ut av bilen... Kanskje det er på tide å be om litt bedre vêr... Eg hadde jo virkelig planer om å begynne på juleforberedelsane i dag, men å være aleine med fire unger gir lite rom til slikt. Likevel har eg gjort unna litt rydding. Marthea hjalp meg med å få på plass en skokomode og så er eg snart ajour med klesvasken...(så lenge det varer) Torje og Bendik har vore hos oldemora og pynta til jul i dag. Det er alltid like kjekt. Eg husker fra min egen barndom. Å pynte hos bestemor var magisk! Trond blei operert i dag. Alt står bra til med pasienten. Han trener og trener slik at han kanskje får lov til å komme heim i morra! Eg skal jo uansett til Førde i morra til kiropraktoren, så då tar eg turen oppom til han og så får vi se om eg får han med meg heim. Hvis ikkje blir det vel en tur på fredag også...

Ingen kommentarer: