09 desember, 2011

Maling og sjokolade

Kom arbeidslyst og treng deg på... I dag har eg fått gjort litt. Bakt knekkebrød, malt et strøk på golvet i kjelleren og så har det vært generalprøve til julekonserten i morra. Kulturskulen skal ha julekonsert og det er alltid like spennende. Det er et herlig kaos av små og store som knapt veit opp og ned på seg sjølv. Det er hektisk når det står på, men eg tenker at den berikelsen det er å få være med å følge ungane fram i kulturlivet er en fantastisk berikelse og det er verdt kvart einaste minutt med strev og kaos. Det er når en elev står på scena og spiller eller synger og gåsehuda brer seg over heile kroppen at du forstår kor viktig dette arbeidet er. Eg skulle bare ønske at fleire enn vi som jobber der ser viktigheten av dette arbeidet og gir oss bedre vilkår framover. Ja, eg veit eg gjerne kaster stein i glasshus no, men eg kan ikkje aleine bedre forholdene til kulturskulen sjølv om eg sitter i bystyret. Eg er desverre avhengig av et fleirtall, men eg kan argumentere hardt og håpe på at fleire av politikerne forstår...

I kveld har vi hatt juleavslutning på klubben. Karianne hadde laga deilig tapas og vi spiste til vi blei dårlige. Til dessert skulle vi ha sjokoladefontene, men den har atter en gang forsvunne. Eg leita og leita, men fann den ikkje. Vi kosa oss med sjokolade likevel. Og hvis du ikkje har smakt kiwi med smelta melkesjokolade, så bør du gjør det! Det er rett og slett himmelsk. Når det er månedsvis siden sist eg spiste sjokolade, så smaker det ekstra godt... Ja, eg har hatt en skikkelig utskeiing i kveld...

Men no er det på tide å lade batteriene til i morgen....

Ingen kommentarer: