02 desember, 2011

Ein tur til Takle

Kveldens blogginnlegg kjem fra Takle. Vi reiste ned hit i formiddag og skal være her heile helga. Vi fekk ikkje med oss Adrian på tur, så han er hos en kamerat. Det blir nok vanskeligere og vanskeligere å få han med på tur. Vi må vel bare innse at vi ikkje er nr 1 i livet hans lenger. Eg syns egentlig at det er alt for tidlig å være aleine heime når han bare er 13 år (snart 14), men siden Kristine har forbarma seg over han denne helga får det gå. Grunnen til at vi har reist ned hit i helga er at eg skal ha konsert i Brekke kirke i morgen. Eg har ei god stund jobba med tekster etter min oldefar og no har eg samla sammen ti sanger og er dermed klar for konsert. Eg har med meg Kristin, Eilif og Geir Åge. Kjekke, flinke folk som det er en fryd å samarbeide med. På vei til Takle fekk vi eit glimt av snø! Ungane jubla og eg håper at det ikkje ligg snø i Florø når eg kjem heim. Det er jo vakkert og idyllisk når snøen ligg på tre og jorder, men eg vil ikkje ha den på veien. Så no er det berre å krysse fingrane for at det kjem folk i kirka i morra... God natt!

Ingen kommentarer: