11 desember, 2011

Litt seint ute

Så blei klokka over midnatt i dag og... Jaja, bedre seint enn aldri er det noe som heiter... I dag har vi egentlig berre sløva, samtidig som vi har fått gjort en del. Eg har hekla vaskekluter og malt et skap. Trond har vore med og sett på. Han vil så gjerne hjelpe til, men det er ikkje så masse han orker. Godt det snart er operasjon.
I kjelleren har vi fått på plass et skap og i morgen håper eg at Adrian kan hjelpe meg med å få på plass to kommoder og litt anna stasj slik at vi kan få ferdig den nye inngangen i kjelleren. Det skal bli veldig deilig!

I går var det konsert med kulturskulen. Det var som vanlig en flott opplevelse. Elevane blir bedre og bedre og bredden blir større og større. Ein fullsett sal fekk sjå alt fra en veldig liten cello, traktert av en fireåring til rockegrupper med skikkelig sologitar. Det er eit stort mangfold og, som eg har sagt før, er eg umåtelig stolt over å få være en del av dette.

Etter konserten hadde vi (h)julebord. Vi begynte i bilen til Arne. Kari kjørte oss rundt i byen mens vi venta på en pizza. Vi lo så vi skreik, for vi har ikkje meir morro enn vi lager sjølv... Det var hjulebord med piggdekk! Slik går det det når kommunen kutter budsjettet ;)
Etterpå gikk vi til Eilif og fortsatte der. Det er alltid like koselig i kjelleren hos Eilif. Berre så synd at eg måtte gå før dei andre. Trond kom og henta meg slik at han kunne ta den siste tabletten sin og gå og legge seg. Men eg var glad for det når eg stod opp i dag. Frisk og opplagt og full i gode planer for dagen.

Jula begynner så vidt å snike seg innpå her i Røverhuset. Eg trudde ei tid at eg hadde god tid, men no minker det på den og eg bør vel begynne med litt julebakst og litt fleire julepresanger... Vi får sjå i løpet av veka...

Ingen kommentarer: