03 desember, 2007

3.desember


I dag kunne en ane en fornemmelse av vinter ute. Bilen var beinfrosen og veien var kjempeglatt. Det er vel ikkje nåke unormalt at det er kaldt i desember, men slik som temperaturene har vore den siste tida er det like varmt i juli som i jula. Slik skal det jo ikkje være. Men i dag har det vore kaldt og det har vore et snev av snø i lufta. Eg, for min del, syns det er greit med snø som kjem ned ferdig måka, men det hadde vore kjekt for ungane med litt snø.

I dag har eg lånt "Julemysteriet" av Jostein Gaarder. Tenkte eg skulle lese den for ungane. Det blir en slags julekalender det også. Forventningene mine er nok litt høge, for eg trudde ungane kom til å bli glad for at eg hadde lånt bok som vi skulle lese i kvar dag fram til jul, men Adrian hadde allerede før eg begynte å lese bestemt seg for at boka var kjedelig. Håper det kjem seg når vi kjem skikkelig i gang. Har hatt lyst å lese den boka lenge, men først no føler eg at ungane er klare for det.

Ellers har vel ikkje denne dagen vore spesiell på nåke vis. Eg har vore på personalmøte i bhg og så gjekk eg tur med Jeanett etterpå. Men i morra skal vi gjør nåke julete. Adrian skulle egentlig på klatring i morra, men han var hos fysioterapeut i dag, og han meinte han skulle ta det med ro framover slik at han får kvile hælen sin. Så då skal vi finne på nåke i morra når eg er ferdig på jobb.

I dag har eg tatt eit stort steg mot nåke som er litt skummelt. Det er en hemmelighet. Eit lite "Julemysterium". Du får vente og se ka det er...


Dagens dikt:
Å være sterk er ikke

å løpe raskest
å hoppe lengst eller
å løfte tyngst

Å være stor er ikke alltid
å vinne
alltid
å ha rett eller
alltid
å vite best


Å være sterk er å
se lyset
når det er mørkt

slåss for noe man tror på

selv om man ikke har flere krefter igjen
og se sannheten i øynene selv om den er hard

- Naja E. Jensen -

Det var det. No er det natt igjen...


Ingen kommentarer: