15 desember, 2007

I siste liten

No var det nære på at klokka blei over midnatt og det blei for seint å få blogg for den 15. desember. Men eg rakk det!

I dag har vi hatt en fantastisk dag. I allefall har eg det. Trond har vore aleine med ungane i halve dag og det har visst vore litt texas... Eg har vore på øving til julekonserten og det har vore så deilig. Eg kjenner at dette kjem til å bli en utrulig flott konsert. Faktisk den beste på fleire år.

Vi skulle jo egentlig vore på julebord i dag, vi. Men det blei det ingenting av siden Trond ikkje har vore på jobb no dei to siste dagane. Det var ikkje nåke miss egentlig, for vi har kosa oss veldig her heime. Nina og ungane har vore her og vi ha baka Lussekatter, kransekakestenger og brente mandler. Vi har virkelig kosa oss og så laga vi taco til kvelds heile gjengen. Veldig kjekt både for store og små.

Ellers så har dagen gått sin vante gang. Det nermer seg jul og ungane er veldig spent på det som skal skje. Eg er spent på koss Bendik kjem til å reagere når vi får juletreet inn. Han skal jo fikle på alt og treet blir vel ikkje nåke unntak...

No er eg trøtt og sliten og vil egentlig bare finne køya mi...

Ingen kommentarer: