11 desember, 2007

Barnas super(teite) jul...


Nattbloggeren... Det er visst meg. Så trøtt i trynet at eg held på å stupe over tastaturet, men likevel så skuffer eg ikkje. I går gjekk blogginga i vasken fordi eg var på besøk langt ut i natta. Veldig kjekt.
No er eg heilt i innspurten på Kulturskulen sin julekonsert og eg gleder meg veldig. Det blir spennande å sjå koss alt det vi har jobba med siden en seinsommerkveld tidligere i år blir i real life. Er spent på om vi har lagt lista litt høgt. Det vil nok helst gå veldig bra.
Eg har bestemt meg for å være positiv uansett. Slutte å se problemer og heller prøve å se løsninger. Det er vel det som på fint heiter å være løsningsorientert...

Har du prøvd å se på adventskalenderen på NRK i år? Ikkje? Då skal du la vær. Det er heilt bak mål. Det er berre bråk og leven og massevis av teite ideer. Det fins ikkje julestemning i det programmet i det heile tatt. Bare en haug med unger som hyler og roper. Så eg er gått i protest mot den. Eg har derfor kjøpt heile "Jul i Skomakergata". Vi begynte å se i dag og det var kjempesuksess. Det er jo det som er skikkelig førjulskos.
Men no er eg så trøtt at eg ikkje klarer å få fingrane på rett plass. Det blir derfor ikkje nåke dikt heller.
NATTA...

Ingen kommentarer: