17 desember, 2007

Ta det med ro...


Då var eg tilbake. Eg har skuffa meg sjølv med blogginga i år. Var så innmari flink i fjor og hadde store planer om å fortsette slik i år også, men eg ser at det ikkje lar seg gjere. Eg kan ikkje skylde på dårlig tid, for er det nåke eg har nok av for tida så er det det. Men det går rett og slett i glømmeboka enkelte dager. I går var en sånn dag. Vi var i bursdag og så baka vi og pynta pepperkakehus. Vi kosa oss skikkelig og det er så godt. Eg har endelig innsett at for at ting skal bli koselig så må eg senke mine forventninger og prøve å huske tilbake til dengang eg var liten og tenke på ka eg syns va gøy. Det er klart at om eg innbiller meg at å stå i fleire timer å lage kakemenn er gøy, så blir eg skuffa når ungane er lei etter en halv... Så i år har eg senka forventningane og det har gjort underverk. Man lærer så lenge man lever ;)

I dag har eg vore til byen med bestemor på den årlige "nisseturen". Det er en bytur som vi har kvart år. Då går vi på shopping og avslutter med lunch på cafè. Dette har vi gjort så lenge eg kan huske og det er veldig kjekt. En god tradisjon.
Planen var at eg skulle finne meg nåke nytt til jul, men her i byen fins det ikkje klær til meg, så det får eg gjør et nytt forsøk på når vi reiser til Førde på fredag.

Denne veka har Trond kveldsskift. Dei vekene pleier eg alltid grue meg sånn til, men denne veka skal vi bare kose oss og gjør kjekke ting sammen, eg og ungane. I dag har vi baka pepperkaker. Dei vart veldig gode og veldig fine.

No er eg snart i havn med julegavene også. Har nåken igjen, men fleirtallet er eg ferdig med. Det er bra! Sjølv om eg lovde meg sjølv i fjor at i år skulle eg være ferdig med alle julegavene til desember begynte. Merkelig nok har eg hatt det som mål i fleire år, og eg klarer det aldri. Kanskje på tide å jenke litt må målene...

Eg har det supert for tida, og håper at du som leser også har det bra. Ikkje stress no den siste tida. Det blir jul uansett. Og dersom en går rolig og tar det med ro får en utretta akkurat det en trenger til jul. Og det aller viktigste er vel kanskje det som dagens dikt handler om...

Huskeliste

Husk på å leve mens du har livet.
Husk på å legge bort harmen og kivet.

Husk å juble en gang i blant.
Husk på å holde på det som er sant.

Husk på å takke for helse og hell -
For ingenting kommer jo helt av seg selv...


Husk det folkens.
Fortsatt god førjulstid!

1 kommentar:

Jeanett sa...

Hei =)
Tenkte eg skulle gi deg en tilbakemelding på juleblogginga. Eg synst du er kjempe flink, og det er like kjekt kver gang det er et nytt innlegg. Eg ser du har vært på nissetur med bestemor, og lurte derfor på om du kanskje har lyst til å være med meg på nissetur på torsdag formiddag, eg må vel begynne å kjøpe julegaver, det er jo mindre enn ei uke igjen til jul :P hihi