18 desember, 2007

Kvardagsengler og stjerneskudd.


I siste liten igjen... Som det meste no før jul.
Sjølv om eg trur eg har full kontroll så skjønner eg meir og meir at det er en sannhet med modifikasjoner. Er begynt å pakke inn julegaver no i kveld, men det er nok ei stund igjen til eg er i mål... Det gikk plutselig opp for meg at eit par av gavene faktisk MÅ handles i morra!!!! Men no som eg har massevis av tid så får eg nok tid til det også. Det går nok bra, skal du se...

I dag har eg opplevd nåke som for meg blei litt spesielt. Mulig det er fordi eg er inne i en ganske "alternativ" mood for tida, men etter at eg oppdaga det med å ta det med ro, så oppdaga eg et par ting i dag som fekk meg til å tru på det endå meir. På vei heim etter levering av ungane i dag såg eg eit fantastisk stjerneskudd på himmelen. Det varte lenge og var heilt fantastisk! Hadde eg sett det dersom eg hadde stressa og vore opptatt med å komme meg fortast mulig avgårde på jobb??? Neppe.
Når eg skulle hente Bendik i dag såg eg at ei due mista ei fjør. En filleting og heilt uvesentlig, men heller ikkje det hadde eg sett om eg hadde stressa. Det er to heilt uvesentlige ting, men dei gjorde meg så glad og endå meir sikker på at eg har tatt dei riktige valgene.
Ka slags valg skal eg røpe seinere. Må informere et par personer før eg kan gå ut i offentligheten med det.

I dag har eg og bestemor fått rydda masse her i huset. Bestemor er en av mine kvardagsengler.Det er sånne engler som lever sammen med oss og som gjør en ekstra innsats for deg når du trenger det. Eg er heldig å ha et par sånne. Det er veldig godt å ha. Har du en kvardagsengel???

Hverdagsengler.

Noen blir en engel når de dør.
Noen lager engler når det snør.
Noen engler vandrer omkring
der hvor vi er
og gjør gode ting.
Hverdagsengler kalles de.
De gir deg støtte og glede
og har alltid tid.
De er i din nærhet,
de løfter deg opp.
De står ved din side
om du er på bunn eller topp.
Ta godt vare på engelen din
så den får en grunn
til å kalle deg sin...


Uten å skryte... dette diktet lagde eg i kveld og heilt ærlig så syns eg det blei fint. Eg har en liten po(t)et i meg som kjem fram innimellom...

No skal eg fortsette med pakkane ei lita stund. Ha det bra.

Ingen kommentarer: