13 desember, 2008

Back in buisness

Nei, har du sett...Jammen er det ikkje blogg fra i går. Jaja, sånn kan det gå.
Forklaringa er enkel. Det blei veldig seint i går før vi var heime igjen fra konsertane. Siste forestilling var ferdig halv ni, og halv ti skulle det være rydda klart til kino. Du veit at kinoen her i byen, den er hellig!
Så vi stod på som nåken tullinga. Demonterte en bråte med stilas, pakka ned alt krimskramset, alt lydutstyr og alt anna teknikk som vi hadde brukt. Vi var vekk fra scena halv ti, men halv elleve var vi fremdeles ikkje ferdig å lesse tilbake alt på jobb. så det er forklaringa. Eg gadd rett og slett ikkje, og dessuten hadde eg besøk med meg heim. eg og Kristin hadde vår tradisjonelle "utblåsningsdate" etter konserten. Veldig kjekt og veldig sunt.
Forestillingene blei en suksess. Masse fornøgde barn og foreldre. Enkelte blir jo aldri fornøgde, og bare MÅ klage på alt mulig, men dei bryr vi oss ikkje så hardt om. Dei får bare være sure. Vi var fornøgde med resultatet, og ungane hadde kosa seg, og då skal vi og være fornøgd.

Siden det har vore ei skikkelig maraton veke på meg, så droppa eg øvinga til julekonserten i dag. Eg hadde ikkje hjerte til å reise fra ungane i dag og. Dei har sove hos mamma og pappa i natt, så då fann eg ut at hvis dei ikkje skal glømme at eg er mor deira, så er det best å være med dei. Derfor har vi bare vore heime og kosa oss i dag. Vi har baka lussekatter og bare slappa av og gjort ingenting. Hadde oss en lliten tur i byen og fekk ordna to julegaver. Det er ikkje dårlig!
Må handle et par til i morra og på mandag, slik at eg får sendt dei avgårde før den 16.

Ja, det var vel alt eg kunne melde fra Røverhuset i dag.
Legger ved nåken bilder fra i går. Kos deg med dei...
Marthea på si aller første Kulturskuleframsyning.Mammanissen.

Ingen kommentarer: