08 desember, 2008

Mandag morra blues....

Mandag igjen.
For meg er alltid mandag et mareritt. Dvs. marerittet er egentlig så enkelt at eg ikkje liker å stå opp tidlig, og at det er så pyton at det bare er to dager i uka eg sleppe det. Eg syns jo det at en kunne vore litt meir rettferdig i fordelinga av fridager... Men sånn er det ikkje, og det hjelper lite å klage over det.

Men mandag er det altså i dag. Det har vore vått og kaldt i dag. Ikkje sånn veldig kaldt, men kaldt. Og mørkt. Det har ikkje vore skikkelig dagslys i dag og det er litt kjedelig. Kvelden blir sålang då, og formiddagen så kort. Men det spiller egentlig ikkje så stor rolle, for eg er fortsatt inne. Skal ikkje være ute før eg er frisk igjen. Her er det ikkje snakk om å ta nåken sjanser. Har planer om å bli kvitt denne betennelsen fort som fy!

Kiro har vore på dyreklinikken og skinna seg i dag. Han blei så liten og tynn... Men no er juleklippen tatt og takk for det.

Ellers så har dagen bare vore avslapping i huset. Det er veldig deilig. Marthea og Torje var hos oldemora og pynta huset der i ettermiddag. Kjekt både for liten og stor. Heldige mine barn som får lov til å vokse opp med oldeforeldre.

Men no held eg på å sovne, så då seier eg godnatt...

Ingen kommentarer: