05 desember, 2008

"WinterSkau"

For et øyeblikks tid er det stille....
Starten på en vakker julesang.
Og slik føles det no.
Eg skulle jo ha en dag uten nåke som helst oppgaver.
En dag i desember heilt uten plikter.
Det er jo en drøm.
Men som regel blir det med drømmen...
Ikkje misforstå. Eg har hatt en fantastisk dag!
Men det blir litt hektisk av og til.
I ettermiddag har vi hatt en "WinterSkau" dag.
Kristin og ungane kom til middag og vi har bare kosa oss.
Jobba med fotobok og ungane har vore på (den forb...) Habbo- greia.
Og så blei det litt Cola og sjokolade, og når det begynte å virke var det slutt på freden...
No er det stille og alle fire er lagt. Eg elsker å være med ungane mine, men det er fantastisk deilig når dei er komt i bingen og ligger der som fire engler og sover.
Då kan en ikkje skjønne koss det er mulig å bli sint på dei... Blendavaska smådjevler....

Eg har hatt meg ein razzia i kleskapa til ungane i dag. Resultatet blei seks poser med klær til Freteks, en pose til Purkehola, og en pose som skal opp i det røde huset lenger oppe i veien. Deilig å få det unna. Så får eg sjå om eg får tatt mitt og Trond sitt i morra.
Eg har nemlig en plan om å kvitte meg med alt som ikkje er i bruk her i huset.
På torsdag tok eg kommodeskuffene i stua og gangen.
Dei var fulle av duker som eg ikkje har brukt siden vi flytta inn her. Då gjekk det i bosset. Unødvendig, kanskje. Kunne nok gitt dei vekk til nåken, men gjort er gjort...

Det er deilig at det er helg no.
I morra skal Marthea være med på si første handballturnering.
Ho gleder seg villt og håper på å vinne alle kampene!
Skal inn og se på ho, men Janne tar ho med seg inn, heldigvis. To små som må voktes inne i hallen aleine i det kaoset blir ikkje aktuelt.
Så eg har baka boller til kiosken. Det var mitt bidrag denne gangen. Neste gang får vi stille opp.
Etter turneringa skal dei tre eldste på juleverksted hos mamma og pappa.
Dei gleder seg veldig og skal ha med seg Tiril og Gard.
Det er så kjekt at ungane går så godt i lag. Dei liker å være med kvarandre og det er supert.

Men fredagskveld er også tv-kveld, så no skal eg se Hunter og kose meg med litt brus og chips.
Kos deg du og...

Eit bilde fra onsdagsturen min....

Ingen kommentarer: