02 desember, 2008

Gressenke igjen...

En kald og klar dag er over. Det har vært kjempekaldt i dag! Dvs. -2 grader er vel ikkje akkurat kaldt, men når en legger til at det var 7 grader for et par dager siden, så blir det kaldt. Og dessuten; hvis eg syns det er kaldt, så er det det!!!

I dag reiste Trond på jobb. 14 dager på Hardøya på Møre. Han slipper med andre ord unna det verste julemaset. Heldig han...eller? Eg ville jo ikkje bytta denne tida vekk for nåke i verden. Det skal være litt hektisk før jul. Sånn har det vært i alle tider, og sånn skal det fortsette å være. Dessuten har jo eg bestemt at det ikkje er travelt. Ikkje meir enn en gjer det til sjølv.
Eg er heldigvis ikkje av den typen som må vaske ned heile huset før jul. For meg er det viktigere å bruke tida sammen med ungane og gjere nåke kjekt sammen med dei. Jul blir det likevel.

I dag fann eg også ut at skal eg klare å komme i mål med alt, så må eg roe ned treninga litt. Det er full jobb heile dagen og massevis med ekstraøvinger no før julekonserten. Då må eg bruke resten av tida på meg sjølv og juleting. Trening får eg likevel. Hunden trenger en tur og ungane lar meg ikkje sitte stille særlig lenge...

Ellers i dag så har eg hatt besøk av Kristin og Tiril. Dei åt middag her og Kristin gjekk tur med hundane. Så godt å ha ei sånn ei. Full klaff på alle områder. Om eg har en sjelefrende, så er det ho!

Og som alltid på tirsdagen så har eg hatt besøk av Jeanett. Ingen tirsdag uten date! Veldig kjekt.
Grey's og gullerøtter er en veldig god kombinasjon. Når en legger til litt dip og et lite glass brus, så kan det egentlig ikkje bli bedre.

Det er nåke med denne deilige førjulstida. Nåke rørande og vakkert. Unger som spretter opp av senga tidlig, tidlig, bare for å få åpne julekalenderen sin. Torje spør minst ti ganger for dag om det er no det er jul... Ikkje lett å forstå for en liten tass.

Men no er det kveld, og augene vil ikkje meir...
God natt
God natt alle blomar i hagen.
God natt alle fuglar i tre.
God natt alle svivande tankar
som følgde i dagen med.

God natt kvikke spel ifrå bekken.
God natt linne sus av vind,
som stryk gjennom hagehekken
og uroar dagdraumen min.

Svevnen har mjukare tonar
og linnare sus av song,
og stundom vakrare blomar
enn dagen har nokon gong.

Svevnen gjer blidare tankar,
og draumane natta ber
på villare vegar vankar
og fagrare syner eg ser.

1 kommentar:

Jeanett sa...

Det er kjekt at du skriver litt kver dag :) Det skal bli min julekalender med en liten oppdatering fra røverhuset kver dag :)