15 desember, 2008

Mandag..............................................


Mandag morra blues...
Lurer på ka det er med mandager...
Ungene er helt umulige. Eller kanskje det er eg som har veldig kort lunte?
Muligens en kombinasjon...
I dag har i allefall ungane krangla nåke forferdelig, og Bendik har dreve å kasta på alt mulig.
Det endte med ei knust nissekule og et knust glass. Og det er jo sånn som kan skje, men han gjør det med fullt overlegg og så ler han rått. BØLLE!!!
Marthea har lukka igjen ørene sine og det lille ho hører bare skiter ho i.
Egentlig har eg forståelse for at det blir litt masse for dei no. Det er bare 9 dager til jul, pappa'n kommer i morra (heldigvis), dei skal framføre ting på skuleavslutningene sine og all denne spenninga kan drive en heilt av hektene og en blir litt surrete.
Like fullt må det no være lov å klage litt...

I helga har Norge mista to viktige personligheter. Den aller viktigste er nok heile Norge's mormor, Anne Cath. Vestly, og den andre er Naustdals store sønn, Kjartan Slettemark. Kunstner med mange sprø påfunn.
Og så døde Derrik i helgen. Massevis av viktige personligheter.
Får bare be om at dei alle må få kvile i fred.

Ellers så har eg handla litt julegaver i dag. Har satt meg som mål at innen søndag skal eg være ferdig med alle og dei skal være ferdig innpakka! Så får vi sjå om eg får det til.
Eg har tru på at berre en bestemmer seg og vil nok, så går alt.

Men no er det kveld, og eg skal avslutte med eit par velvalgte ord av Haldis Moren Vesaas.

Ord over grind

Du går fram til mi inste grind
og eg går fram til di.
Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.

Aldri trenge seg lenger fram,
var lova som gjald oss to.
Anten vi møttes titt eller sjeldan
var møtet tillit og ro.

Står du der ikkje ein dag eg kjem
fell det meg lett å snu
når eg har stått litt og sett mot huset
og tenkt på at der bur du

Så lenge eg veit du vil kome iblant
som no over knastrande grus
og smile glad når du ser meg stå her,
skal eg ha ein heim i mitt hus.

Halldis Moren Vesaas


Ingen kommentarer: