21 desember, 2008

Giddalause...

Nei og nei. No har ho glømt heile bloggen....
Neida. Ikkje glømt den, men eg har hatt et anfall av god gammaldags giddalause! Og det må no vel være lov no når det lakker mot jul. Eg har egentlig senka skuldrane godt ned og tenker som så at det blir jul uansett. Huset er sånn nåkkenlunde, kaker og boller er komt på plass, og det mangler bare et par julegaver, som eg skal handle i morra. Så då er det i rute.

Dei siste dagane har eg ikkje gjort nåke spesielt. Litt sånn julegreier og litt strikking. Eg fann ut at eg skulle lage litt julegaver sånn i siste liten.

I dag tok eg bilde av ungane. Skulle jo laga julekort, men eg har laga romjulskort i stedenfor.
Sånn blei det.Deilige nissebarn.

I dag har eg vore på generalprøve til julekonserten. Merker at det begynner å krible. Gleder meg til at det skal bli lillejulafta og eg kan stå sammen med dei andre og synge jula inn. Dei samme gamle gode julesangane, som rører i hjerterota gang på gang. Litt som Hovmesteren. "Same preceduire (?) as every year, Miss Sophie!"

I morra skal vi gjør oss ferdig med juleforberedelsane....trur eg....

Natta!

Ingen kommentarer: